Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Rady na drugi przegląd przy 60kkm vs ceny ASO

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #26
    Re: Rady na drugi przegląd przy 60kkm vs ceny ASO

    Zamieszczone przez lockin
    Zamieszczone przez prez7
    Olej mam własny Castrol Edge FST 5W30 4L filtr kupuje w ASO w sumie podliczyli mnie na 140zł na Sokratesa w Warszawie
    Gdybyś miał swój filtr byłoby połowe taniej. Fitr Mann/Knecht to ok. 30PLN.
    A już mi się nie chciało szukać tego filtra, ten raz już dopłacę i będę miał spokój, bo przez ponad 8kkm powinno się syfu nazbierać sporo.
    Wcześniej: F1 1.2 12V 64KM.
    Teraz: OIII 1.2TSI 85KM Szary metal, Ambition, Amazing.

    Komentarz


    • #27
      witam
      Panowie i Panie uważajcie jakie filtry oleju kupujecie we własnym zakresie,ja miałem swoje na przegląd 30 tyś.I koleś w ASO Śliwka Zabrze powiedział że musi to zaznaczyć w książce serwisowej ,że filtr oleju nie jest originalny.Pytam go jaki chce.Miałem filtr Knecht/mahle,Mann,Bosch,Filtron.Twierdzi że żaden nie jest originalny i gdyby mi się zaciął zamek do drzwi to nie uznają reklamacji bo filtr nieoriginalny
      Tak więc zgodziłem sie na serwisowy original.
      Lepiej być szczęśliwym i bogatym niż nieszczęśliwym i biednym

      Komentarz


      • #28
        No to wcisnął Ci ściemę... Mogą nie uznać gwarancji na silnik, ale nie mają prawa na pozostałe podzespoły, na które ów filtr nie ma bezpośredniego wpływu.
        No chyba, że udowodnią np., że ten filtr przyczynił się do powstania zwarcia w instalacji elektrycznej, które następnie spowodowało pożar samochodu... Powodzenia w takim dochodzeniu.

        Komentarz


        • #29
          To był tylko taki przykład.ASO miało na myśli to ,że jak nie weznę u n ich filtra to będą szukać dziury w całym w razie jakiejś usterki (obojetnie czy to silnik,dzrzwi,tłumik,itd)
          Lepiej być szczęśliwym i bogatym niż nieszczęśliwym i biednym

          Komentarz


          • #30
            Wymieniałem tydzień temu w ASO olej + filtr Mann w O3 1.8 TSI i miałem wszystko swoje i nie było problemu. Z tym że ori filtr do tego silnika który mi pokazali też był Mann-a tylko miał dodatkowo pieczątkę Skody

            PS. Też pieprzyli mi że ori filtr jest lepszy itp itd. Widać już nie mają na czym zarabiać w ASO, dość że za wymianę oleju wzieli 150pln to jeszcze filtr chcieli mi wcisnąć za 80pln :evil:
            JEST >>> O2FL by Lockin

            BYŁA >>> O3 1.8 TSI by Lockin
            BYŁA >>> S2FL 2015 by Lockin
            BYŁA >>> O3 Black 2013 by Lockin
            BYŁA >>> O2 Tour 2011 by Lockin

            Komentarz


            • #31
              w Szczecinie za wymianę oleju i 2 filtrów zapłaciłem 93 zł... 150 to już lekka przeginka

              Komentarz


              • #32
                Wymiana wg komputera Panowie, czy dodatkowa? Jak to drugie, to spokojnie mozecie ominac ASO przeciez Robiłem tak po 15tys km i zero problemow gdy potem w ASO stawiłem sie na 30kkm. Zostaje tylko lac paliwo, czasem sprawdzic oliwe i rura

                Moja O3 RS

                Komentarz


                • #33
                  Z tym, że O3 nie jest jeszcze stałym bywałem warsztatów poza ASO, więc mi szkoda, żeby się na moim uczyli.
                  Pozdrawiam,


                  Zapraszamy na Spoty klubowe w Trójmieście - LINK do harmonogramu

                  Komentarz


                  • #34
                    A co uprawnienia nadane przez samego szanownego Barack Obama trzeba posiadac, zeby wymienic olej w CHPA :?: Nie popadajmy w skrajnosci.

                    Ja jestem pewien, ze sa juz warsztaty, ktore wymienily taki olej wiele razy w tym samym aucie, mimo ze w ASO mogl byc raz albo dwa, bo ma gwarancje na 4 lata i magiczne 120kkm :twisted:
                    Spritmonitor.de

                    Komentarz


                    • #35
                      Zamieszczone przez Maicroft
                      A co uprawnienia nadane przez samego szanownego Barack Obama trzeba posiadac, zeby wymienic olej w CHPA Nie popadajmy w skrajnosci.
                      dokładnie takie rzeczy to ogarnie sobie sam każdy kto ma mniej niż 3 lewe ręce 8) zwłaszcza jak się zobaczy koszt roboczogodziny w ASO (jak woły się przy tym napracują :P :diabelski_usmiech ) ..... lepiej zainwestować te pieniądze w olej i zmieniać co 15tys km
                      SPOT Poznań:
                      .....
                      ruszyć (_)_) i przyjeżdżać !!! ZAPRASZAMY


                      Error 503 Wojtas Unavailable :P

                      Komentarz


                      • #36
                        spj, wymiana oleju to akurat nie filozofia - odkrecic korek spustowy (a najpierw zdjac oslone pod autem), poczekac az scieknie, zdjac filtr, zalozyc nowy, zalozyc korek, zalac olej, wymienic filtr powietrza...
                        Gdybym mial jak, to bym sam zrobil, ale z braku warunkow do spuszczenia oleju, wole to oddac do warsztatu.

                        Moja O3 RS

                        Komentarz


                        • #37
                          Maicroft, nie wyobrażasz sobie chyba, że będę dzwonił do warsztatu i pytał czy wymieniali już olej w O3 1.4 TSI z pakietem na bezdroża (z osłonami pod silnikiem), a nie będą ryzykował, że coś pourywają, albo źle dokręcą (co notabene w różnych warsztatach w wielu przypadkach zdarzało się im na mojej byłej O1, dobrze przecież znanej "fachowcom").
                          A jak mam stać i patrzeć im na ręce, to zrobiłbym to sam, ale po pierwsze nie mam na to czasu, a po drugie nie mam co zrobić ze zużytym olejem.

                          Wojtas_Poznań, tych z samymi lewymi rękoma w warsztatach to wolę omijać szerokim łukiem, a jak mają mieć nawet 3 lewe ręce to tym bardziej. Co do kosztu w ASO, to niestety konkurencyjni nie są

                          krzyzakp, niby to nie filozofia, ale o zmianie podkładki na śrubie spustowej nie wspomniałeś

                          Dałem zmienić w ASO u siebie w aucie przy przebiegu ok. 12,5 kkm i miałem swój olej i filtr, i ani jak dzwoniłem zapytać ile kosztuje sama wymiana, ani przy zmianie nikt nie wspomniał o utracie gwarancji na cokolwiek.

                          Nie sądzicie chyba, że ASO wymieniając olej przy ~30 kkm nie zauważy, że filtr macie nieoryginalny i nie domyśli się, że było robione coś poza ASO?! To na pewno sprawdzą jak będą chcieli się przyczepić.

                          Nie odbierzcie powyższego, że bronie ASO, absolutnie nie. Z ustawieniem serwisu olejowego już sobie nie poradzili jak należy. Początkowo nic nie skasowali, a po mojej uwadze skasowali łącznie z licznikiem do przeglądu, bo stwierdzili, że inaczej się nie da
                          Pozdrawiam,


                          Zapraszamy na Spoty klubowe w Trójmieście - LINK do harmonogramu

                          Komentarz


                          • #38
                            spj, Na bank widzieli, ale ani słowa o tym nie było. Bo czemu by miało byc? Jak by sie czepiali, rachunek z tamtej wymiany oleju + rachunek za olej mam, wiec niech miedzy soba sie bija czy tamci zalali cos niezgodnego ze specyfikacja, jak mi nie beda wierzyc..

                            Moja O3 RS

                            Komentarz


                            • #39
                              krzyzakp, to mnie ubawiłeś tym, że powiesz im, że mają między sobą to załatwić i oni tak zrobią
                              Na bank jedni będą na drugich zwalać, a to właśnie Ty będziesz musiał się napocić by dojść swojego, czego oczywiście Ci nie życzę, bo w życiu można ciekawsze rzeczy robić.
                              Pozdrawiam,


                              Zapraszamy na Spoty klubowe w Trójmieście - LINK do harmonogramu

                              Komentarz


                              • #40
                                Może komuś się przyda.
                                Wymiana oleju i filtra po 45kkm w O3 2.0TDI.
                                Olej i filtr mój (Mann) - cena 80,-.
                                Rafał

                                Komentarz


                                • #41
                                  Re: Rady na drugi przegląd przy 60kkm vs ceny ASO

                                  Hej tam klubowicze

                                  Zamieszczone przez hitchhiker
                                  Jasne, że po. Świece z ASO poprzez Náhradní díly Škoda, internetový obchod za ok. 35 zł/szt z odbiorem w Ostravie. Coś tam za odbiór trzeba było doliczyć itp.
                                  Teraz tylko, któryś z kolegów z południa powinien rozkręcić interes i kolportować świece w kraju

                                  Komentarz


                                  • #42
                                    Czy, aby np. po świece na pewno musimy jeździć do Czech albo płacić wysokie koszty dostawy za zakup na czeskim portalu? Takie coś znalazłem w poprzez google Just a moment... . Co sadzicie: np. 4x świece Bosch 06K905601B = 140PLN lub to samo świece Champion = 168PLN + 19zł przesyłka lub jak coś dokupimy i wyjdzie ponad 200PLN - przesyłka 0zł.

                                    Komentarz


                                    • #43
                                      W wykazie jest tylko silnik 1.8 i 2.0 TSI, a do 1.4 nie mogę znaleźć.
                                      Wychodzi połowę ceny co w ASO, nic tylko brać

                                      Komentarz


                                      • #44
                                        Świece do 1.4 CHPA:
                                        Attention Required! | Cloudflare
                                        Attention Required! | Cloudflare

                                        Komentarz


                                        • #45
                                          Przy 60kkm w 1.8TSI nie wymieniono na przeglądzie świec bo system nie kazał, norma czy wałek?

                                          Komentarz


                                          • #46
                                            90 000 to wymienia norma

                                            Komentarz


                                            • #47
                                              Ale przecież...jak masz obawy o kondycję świec, to nie możesz ich sobie sprawdzić we własym zakresie? To kilka minut - można w jakimkolwiek warsztacie. Jak będzie któraś padnięta to wracasz do ASO pokazując palcem.

                                              Przy oleju i filtrach mogą pojawiać się obawy o motor ( które tez można zlać i wymieniać własnym interwałem, co ja robiłem dla ciągłości - ASO co 30k, ja w trosce o motor co 15 i nic nie wiedzą w ASO) ale świece to sprawa, która nie zarżnie ci silnika, a jak padną to się połapiesz.

                                              ASO zaciera ręce przy klientach, którzy są bezradni. Bo poza ASO nie zrobią nic, czekają na prowadzenie za rękę.

                                              O ile mogę zrozumieć taką postawę przy wynajmie długoterminowym lub leasingu z rotacją auta, to jak już ktoś ma auto dla siebie, powinien o nie sam zadbać z głową i robić w ASO dla gwarancji to co musi, ale trzymać rękę na pulsie.

                                              Komentarz


                                              • #48
                                                Chodziło o wskazenie 90kkm, reszta wypowiedi niepotrzebna. Dzięki.

                                                Jeszcze EDYTka:
                                                Zamieszczone przez himi
                                                ASO zaciera ręce przy klientach, którzy są bezradni. Bo poza ASO nie zrobią nic, czekają na prowadzenie za rękę.
                                                Mam się znać na wszystkim, żeby się nie dać zrobić? Wybacz, ale studiowałem wąską działkę i nie mam zbyt dużej wiedzy o samochodach - po to zarejestrowałem się na forum, żeby móc zapytać tych, którzy się znają. Idąc Twoim tokiem to przed przyjściem do mnie do apteki powinieneś już mieć przeczytane fachowe książki i sam zdiagnozować problem, bo jeśli nie będziesz się znał to mogę Cię zrobić w bambuko. Wyluzuj, nie można ciągle obawiać się, że na każdym kroku jesteśmy dymani.

                                                Komentarz


                                                • #49
                                                  HIMI nie pisz glupot co do swiec sa irydowe i tyle daje producent i nie trzeba sprawdzac a tak bez obrazy chyba jestes upierdliwym klientem milego dnia

                                                  Komentarz


                                                  • #50
                                                    Zamieszczone przez mac_aaron
                                                    Wyluzuj, nie można ciągle obawiać się, że na każdym kroku jesteśmy dymani.
                                                    W większości przypadków jak tylko ktoś "wyczuje", że się nie znamy, to jesteśmy dymani. Podpowiada mi to doświadczenie życiowe. Niestety trzeba się znać na wszystkim, nawet pobieżnie, no chyba że ktoś lubi być dymany, albo mu to nie robi, bo np. śpi na górze pieniędzy.
                                                    Sorry za OT, ale nie mogłem się powstrzymać.
                                                    Pozdrawiam,


                                                    Zapraszamy na Spoty klubowe w Trójmieście - LINK do harmonogramu

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X